LotusWhite Képességek LotusWhite Alternatív viselet
TailWind Tail Wind

Zephyr felszáll, és előretör, megsebezve mindent, ami az útjába kerül.
EnergyOrb
25

BILL.
1
Képességerő Képességtáv Képességidő
Aktiváláskor:
75 / 100 / 150 / 250 Impact w
Suhanáskor:
150 / 175 / 200 / 250 Slash w
Aktiváláskor:
3 / 4 / 5 / 7 m
Repülés közben:
1.5 / 1.6 / 1.8 / 2 m

  • A távolsága a képességidőt növelő modulokkal növelhető.
  • A földön használva felemelkedik, és 75 / 100 / 150 / 250 Impact w Ütési sebzést okoz az ottani ellenségeknek. Levegőben a célkereszt irányába halad, és az útjába eső ellenfeleket 150 / 175 / 200 / 250 Slash w Vágással sebzi.

DiveBomb Dive Bomb

Zephyr lezuhan, hátralökve mindent maga körül.
EnergyOrb
25

BILL.
2
Képességerő Képességtáv Képességidő
100 / 150 / 200 / 250 Impact w (minimum) 4 / 5 / 6 / 7 m

  • Csak a levegőben használható.
  • 100 / 150 / 200 / 250 Impact w Ütési sebzést okoz becsapódáskor.
  • A hatott ellenségeket azonnal ki is üti.
  • A becsapódás nem hat keresztül a pálya akadályain, így az esetles dobozok mögött bújó ellenfelek megmenekülnek.
  • Az összes sebzés növekszik az aktiválási magasság 0.2-szeresével.
    • 4 méternél alacsonyabbról csak alapsebzést fog kibocsátani.

Turbulence Turbulence

Zephyr a szél erejével megvédi magát a beérkező lövedékektől.
EnergyOrb
75

BILL.
3
Képességerő Képességtáv Képességidő
3 / 4 / 5 / 6 m 10 / 12 / 15 / 20 s

  • Egy "auraként" működik, a környék ellenségeinek sokkal rosszabb lesz a célzóképessége.
  • A képességidőt növelő modulok (pl. Continuity) növelhetik az idejét.
  • A képességerőt növelő moduloknak (pl. Intensify) nincs hatása a képességen.
  • A Napalm és Bombard lövedékeit is eltérítheti.
    • Ugyanakkor a rakéták becsapódásakor keletkező robbanás ellen nem nyújt védelmet.
  • 10 / 12 / 15 / 20 másodpercig tart.

Tornado Tornado

Forgószeleket készít, amik magukba szívják és megsebzik az ellenfeleket.
EnergyOrb
100

BILL.
4
Képességerő Képességtáv Képességidő
13 / 19 / 26 / 32 Magneticdmg 15 / 18 / 22 / 25 m 10 / 12 / 15 / 20 s

  • 1-4 tornádó keletkezhet.
  • Alapesetben 13 / 19 / 26 / 32 Magneticdmg Mágneses sebzést okoz minden befogott ellenségre.
    • A tornádók sebzéstípusa manipulálható. Egy kívánt sebzésű fegyverrel bele kell lőni a kiválasztott tölcsérbe. (pl. Egy (más sebzéstípussal nem fejlesztett) Acrid fegyverrel meglőve a tornádó méreg sebzést okoz majd.)
      • Csak elemi sebzéseket foghat be és használhat.