LotusWhite.png Képességek LotusWhite.png Alternatív viselet
Tailwindgrineeren.png ENERGIA
25

BILL.
1
Tail Wind

Zephyr felszáll, és előretör, megsebezve mindent, ami az útjába kerül.
Képességerő
Aktiváláskor:
75 / 100 / 150 / 250 Impact w.png
Suhanáskor:
150 / 175 / 200 / 250 Slash w.png
Képességtáv
Aktiváláskor:
3 / 4 / 5 / 7 m
Repülés közben:
1.5 / 1.6 / 1.8 / 2 m

  • A távolsága a képességidőt növelő modulokkal növelhető.
  • A földön használva felemelkedik, és 75 / 100 / 150 / 250 Impact w.png Ütési sebzést okoz az ottani ellenségeknek. Levegőben a célkereszt irányába halad, és az útjába eső ellenfeleket 150 / 175 / 200 / 250 Slash w.png Vágással sebzi.

Divebombgrineeren.png ENERGIA
25

BILL.
2
Dive Bomb

Zephyr lezuhan, hátralökve mindent maga körül.
Képességerő
100 / 150 / 200 / 250 Impact w.png (minimum)
Képességtáv
4 / 5 / 6 / 7 m

  • Csak a levegőben használható.
  • 100 / 150 / 200 / 250 Impact w.png Ütési sebzést okoz becsapódáskor.
  • A hatott ellenségeket azonnal ki is üti.
  • A becsapódás nem hat keresztül a pálya akadályain, így az esetles dobozok mögött bújó ellenfelek megmenekülnek.
  • Az összes sebzés növekszik az aktiválási magasság 0.2-szeresével.
    • 4 méternél alacsonyabbról csak alapsebzést fog kibocsátani.

Turbulencegrineeren.png ENERGIA
75

BILL.
3
Turbulence

Zephyr a szél erejével megvédi magát a beérkező lövedékektől.
Képességtáv
3 / 4 / 5 / 6 m
Képességidő
10 / 12 / 15 / 20 s

  • Egy "auraként" működik, a környék ellenségeinek sokkal rosszabb lesz a célzóképessége.
  • A képességidőt növelő modulok (pl. Continuity) növelhetik az idejét.
  • A képességerőt növelő moduloknak (pl. Intensify) nincs hatása a képességen.
  • A Napalm és Bombard lövedékeit is eltérítheti.
    • Ugyanakkor a rakéták becsapódásakor keletkező robbanás ellen nem nyújt védelmet.
  • 10 / 12 / 15 / 20 másodpercig tart.

Firetornadogrineeren.png ENERGIA
100

BILL.
4
Tornado

Forgószeleket készít, amik magukba szívják és megsebzik az ellenfeleket.
Képességerő
13 / 19 / 26 / 32 Magneticdmg.png
Képességtáv
15 / 18 / 22 / 25 m
Képességidő
10 / 12 / 15 / 20 s

  • 1-4 tornádó keletkezhet.
  • Alapesetben 13 / 19 / 26 / 32 Magneticdmg.png Mágneses sebzést okoz minden befogott ellenségre.
    • A tornádók sebzéstípusa manipulálható. Egy kívánt sebzésű fegyverrel bele kell lőni a kiválasztott tölcsérbe. (pl. Egy (más sebzéstípussal nem fejlesztett) Acrid fegyverrel meglőve a tornádó méreg sebzést okoz majd.)
      • Csak elemi sebzéseket foghat be és használhat.