A Warframe-ek a Tenno által irányított teremtések, különleges képességekkel és sajátos statisztikákkal rendelkeznek. A játék elkezdésekor a játékos Excalibur, Mag és Volt közül választhat, majd később a játék során többet is elkészíthet, illetve megvásárolhat platinumért.

Warframe-ekSzerkesztés

Új warframe készítése Szerkesztés

Minden warframe megszerzéséhez két lehetséges módszer van:

1. MűhelySzerkesztés

A műhelyben (Foundry), saját kezűleg való elkészítés minden játékos számára elérhető, platinum vásárlása nélkül is. Minden warframe három összetevőből áll:

Helmet.png Chassis.png Systems.png
Sisak
(Neuroptics)
Váz
(Chassis)
Rendszer
(Systems)

Ezeket a warframetől függően az Assassination (az újabbak esetén, már Kulcs is kell, hogy eljussunk a főnökhöz) küldetések teljesítésével vagy a Dojo-beli kutatásokkal lehet megszerezni (kivéve Vaubant aki Riasztások jutalmaként szerezhető). A Prime warframe-ek elemei a Void Fissure küldetések jutalmai lehetnek. Az elemeket a tervrajzaik alapján a Műhelyben kell megépíteni. Ha a játékos rendelkezik mindhárom elemmel, az összesítő tervrajz segítségével egybeolvaszthatja őket, hogy megkapja a warframe-et. (Az összesítő tervrajz a Dojo-ból kutatott warframe-ek esetében szintén a Dojo-ban, a Prime warframe-ek esetén szintén a Void Fissure küldetések jutalmaként vannak az összesítő tervrajzok. A többi esetben a Marketen belül vásárolhatóak meg Credits 32px.png Kreditért.)

A warframe-eknek helyre van szükségük a raktárban, hogy eltárolhatóak legyenek. A játékosok a kezdetekkor 2 helyet kapnak ingyen, továbbiakat Platinumicon.png20-ért vásárolhatnak. (A helyek el nem adhatóak.)

2. PlatinumSzerkesztés

A Marketen belül az összes (nem Prime) warframe megvásárolható platinumért. Az így megvásároltakhoz automatikusan jár egy előretelepített Orokin Reactor és egy raktár hely.

Fejlődés és fejlesztésSzerkesztés

Részletesen erről itt: Tapasztalat
Részletesen erről itt: Fejlesztések

Start a Discussion Discussions about Warframe-ek