Voidfissure.png
A Void Fissure ("Űrhasadás") rendszer a 19-es frissítés "Specters of the Rail" epizódjával érkezett a játékba. Célja a Void kulcs rendszer felváltása és új módszer biztosítása a Prime felszerelések megszerzésének.

Ezek speciális küldetések, melyek a Riasztásokhoz hasonlóan folyamatosan cserélődnek, azonban ezeket a rendelkezésre álló időn belül bármennyiszer meg lehet csinálni. A térkép jobb felső sarkában található összefoglaló menüben megtekinthető az éppen aktuális küldetések listája.

Űrhajó szegmens Szerkesztés

Relikviapanel.png

A relikviák kezelése az űrhajón

Ahhoz, hogy a játékos megtekinthesse a relikviáit, rendelkeznie kell az űrhajó szegmenssel, melyet a Földön található Mars csomópont teljesítésével szerezhet meg. Ha teljesítette a csomópont feladatát, telepítenie kell azt az Arzenáltól balra elhelyezhető panelen.

Mindegyik relikvia más jutalmat tarthat magában. Void Trace segítségével feljeszthetőek ezek, növelve az esélyt ritkább tárgyak megszerzésére. A Trace-t Eximus ellenségek dobják, melyek a résből jönnek elő.

Void Relics (Relikviák) Szerkesztés

Voidrelic menu.png
Számos különböző féle relikvia létezik, melyeket Interception, Spy, Sabotage, Defense küldetéseken lehet egyesével megszerezni, illetve csomagokat a Szindikátusoktól vagy Platinumért a boltban is.

Mindegyik tartalmaz egy Prime jutalmat, és csak akkor nyithatja ki a játékos, ha az energiájával befed egy repedést az űrben a Void Fissure küldetéseken.

Fajták Szerkesztés

4 különböző korszakból találhatóak relikviák. Mindegyiket más típusú űrhasadások befedésére lehet használni és más jutalmakat hordoznak magukban.

  • Lith (T1 Fissure)
  • Meso (T2 Fissure)
  • Neo (T3 Fissure)
  • Axi (T4 Fissure)

Javítás Szerkesztés

Mindegyik relikvia feljavítható, de mindegyik csak egyszer. A javítás végleges és vissza nem vonható. A javítás növeli az esélyt ritkább tárgyak megtalálására, függően attól, hogy mennyi Void Trace-t használt a játékos a javításhoz.[1]

Javítási Szint Esély Gyakori tárgyra Esély Szokatlan tárgyra Esély Ritka tárgyra
Intact (alap) 76% 22% 2%
Exceptional (25 Trace) 70% 26% 4%
Flawless (50 Trace) 60% 34% 6%
Radiant (100 Trace) 50% 40% 10%

A küldetés menete Szerkesztés

Reactant.png

Reactant

Mindegyik Void Fissure küldetésen számos űrhasadás található, melyekből Corrupted ellenfelek áramlanak. A pálya ellenségei Reactant-ot dobnak, melyből mindenkinek össze kell gyűjtenie 10 darabot. Csak ekkor nyitódik ki a relikviája és kapja meg a jutalmat.

A 10 összegyűjtése után a játékos véletlenszerű mennyiségű Void Tracet kap.

Jutalmak Szerkesztés

Voidfissure jutalom.png

Jutalomválasztó képernyő

Azok, akik rendelkeztek relikviával, illetve magukkal vitték azt a küldetésre, Prime jutalmat kapnak. Dönthetnek, hogy elviszik a sajátjukat, vagy a csapattársukét. Ha a csapattárs jutalmát választja valaki, azért az eredeti jutalmazott 1 bónusz Void Trace-t kap (személyenként). Tehát ha mindenki az ő jutalmát választja, az alap tárgyon felül 3 Trace-t kap.

Azok, akik a küldetésre nem vittek relikviát, nem kapnak Prime jutalmat, és nem is választhatják másét.

Tippek Szerkesztés

Források Szerkesztés

  1. https://www.reddit.com/r/Warframe/comments/4s5phq/datamined_void_relic_rarity_weights_scaling_and/