FANDOM

Vegetert
Véget ért
A lap egy olyan eseményről szól, mely jelenleg egyik platformon sem aktuális.

Alad-V event
Tenno,
Három probléma áll fenn köztünk.
Alad V ellopta az embereiteket. Darabokra vágta őket és felhasználta azokat a félelmetes Zanuka elkészítéséhez. Meg kell állítanotok őt, mielőtt többet tudna gyártani, de nem tudjátok, hogy hol van. Ez a Ti problémátok.
Számomra, Alad V egy ellenfél, és imposztor. Ha a Zanuka projekt gyártásnak indul, ő lesz a leggazdagabb és legbefolyásosabb ember a Corpus fedélzetén. Akár még elnök is lehet belőle. Ez az Én problémám.
Elküldtem a csapataimat a Jupiterre, hogy megállítsák őt, de Alad az átkozott Fertőzötteket használja biológiai fegyverként. A szörnyek a legutolsó hajót is lerohanták. Ez a Ti problémátok. Takarítsátok ki ezeket a hajókat, és cserébe elárulom nektek Alad V helyzetét. Ezzel az információval a problémáink többi részét is megoldhatjuk. Áll az alku?
- Frohd Bek

Az esemény célja

Meg kell tisztítani a Jupiter hajóit a fertőzöttektől. Ha a tisztítás befejeződött, elérhetőek lesznek a Corpus Gázvárosok. Az esemény végén előkerül Alad V és megmenthetjük Valkyrt.

Jutalmak

  • Ha a játékos egy küldetést (legalább) 5 alkalommal teljesít, jutalmat kap érte. A jutalmat akkor kapja meg, ha a konfliktus véget ért a hajón, és a Gázváros érhető el a helyén.
  • Minden résztvevő egy holografikus kitűzőt kap az esemény végén.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki