LotusWhite Képességek LotusWhite Alternatív viselet IconOrokinWhite Prime
WellOfLife Well Of Life

Az élet kútjává alakítja célpontját. A csapattagok életerőt kapnak, ha sebzik azt.
EnergyOrb
25

BILL.
1
Képességerő Képességtáv Képességidő
Elvonás:
30% / 35% / 40% / 45%
Max. életerő:
150 / 250 / 350 / 400
50 m 7 / 9 / 10 / 12 s

  • 7 / 9 / 10 / 12 másodpercig tart a szintjétől függően
  • A normál ellenfeleket felemeli, így akadályozza őket a mozgásban.
  • 150 / 250 / 350 / 400 életerőt von el.
  • A képesség tízszeresére növeli a megjelölt ellenség életerejét, hogy többet tudjanak elvonni a játékosok. Ha az ellenség még a képesség végén is életben marad, az életereje visszaesik a tizedére.
    • Ez a pajzspontokra NEM érvényes.
  • 10 / 10 / 45 / 80 Conclave pontot ad
  • Tipp: a Főnököknél hasznos lehet az TrinityEnergyVampire Energy Vampire képességgel kombinálva.
  • Nem használható újra egészen addig, amíg tart egy ellenségen a hatása.

EnergyVampire Energy Vampire

A csapattagok folyamatosan energiát nyernek, míg egy ellenség az Energiavámpírral van megjelölve.
EnergyOrb
50

BILL.
2
Képességerő Képességtáv Képességidő
Energia:
10 / 15 / 20 / 25
Sebzés:
6.25%
10 / 15 / 20 / 25 m 5 / 6 / 7 / 9 s

  • 10 / 15 / 20 / 25 energiát ad minden másodpercben, ameddig a képesség tart.
    • Összesen 4 energiahullámot szór el a társak felé.
    • Az elvonás ideje alatt a megjelölt ellenség folyamatos Slash w Vágási sebzést szenved, az aktuális életerejétől függő nagyságban.
    • Az ellenségek az ideje alatt nem mozdulhatnak meg.
      • Ugyanakkor nem állítja meg a Rollereket és a drónokat.
  • 5 / 6 / 7 / 9 másodpercig tart
  • Tipp: A Corpus Turretekre rakva hatásos lehet. Mivel ezek csak akkor sebezhetőek, ha aktiválódtak (pl. látott minket egy kamera), ezért a társak nem lövik le véletlenül.

Link Link

Trinity az őt érő támadásokat elvezeti a legközelebbi ellenségekre.
EnergyOrb
75

BILL.
3
Képességerő Képességtáv Képességidő
Sebzéscsökkentés:
50% / 60% / 70% / 75%
Kapcsolt ellenségek:
1 / 2 / 2 / 3
12 / 14 / 17 / 20 m 6 / 8 / 10 / 12 s

  • 30 / 30 / 50 / 70 Conclave pontot ad
  • 1 / 2 / 2 / 3 ellenségekre hat.
  • A kapott sebzést 50% / 60% / 70% / 75%-kal csökkenti, és a 100%-át veri vissza az ellenségekre.
  • Maximum 6 / 8 / 10 / 12 másodpercig tart
  • 12 / 14 / 17 / 20 méter a hatóköre
  • Nem működik a Stalker ellen
  • A kiütési hatások szintén visszaverődnek a megjelölt ellenségekre.

Blessing Blessing

Visszaállítja az életerőt és pajzsot az összes csapattag számára, valamint bizonyos fokú immunitást biztosít.
EnergyOrb
100

BILL.
4
Képességerő Képességtáv Képességidő
Újratöltött pajzs és életerő:
40% / 50% / 75% / 80%
Ellenállás:
50%
50 m 3 / 5 / 7 / 10 s

  • Újratölti a játékosok és őrszemek életerejét és pajzsának 40% / 50% / 75% / 80%-át, majd 50% százalékú sebzés-ellenállást biztosít nekik 3 / 5 / 7 / 10 másodpercig.
    • Az ellenállást növelheti a Képességerő, de csak maximum 75%-ig.
  • Aktivált állapotban a csapattagokon (és Trinity-n) Trinity energiaszínével hullámszerű minták jelennek meg, ezzel indikálva a képesség jelenlétét.
  • A Survival küldetéseken az oxigén teljes hiánya esetén nem akadályozza meg a folyamatos életerő-csökkenést, de az ellenfelek sebzését visszafogja.
  • A Rescue küldetésen a túszra nem érvényes
  • Nem működik a Stalker ellen.