FANDOM

Orcusrelay.png

Megjelenés a térképen

A Relayek az űr különböző pontján található Tenno közösségi tornyok, melyeken számos különböző lehetőség várja a látogatókat. Lehetőség van általános szocializálódásra, mindegyik rendelkezik a saját chatszobájával.

Aktív Relayek Szerkesztés

Mindegyik platformon eltérő Relayek aktívak. Egyesek eléréséhez szükség van egy bizonyos Rang megszerzésére.

Bolygó Relay PC XB1 PS4 Szükséges Rang
Mercury Larunda - - 0
Venus Vesper - - 0
Earth Strata - - 0
Saturn Kronia - 4
Europa Neorov - - 4
Eris Kuiper - - 8
Pluto Orcus - 8

Lehetőségek Szerkesztés

Baro Ki'Teer Szerkesztés

Részletesen erről itt: Baro Ki'Teer

Baro mindig a Rhino szobor mögötti területen érkezik meg valamelyik Relayen. Tőle lehet exkluzív Primed modulokat, régi esemény jutalmakat és további ritkaságokat vásárolni, amik sehol máshol nem érhetőek el a játékban.

Szindikátusok Szerkesztés

Részletesen erről itt: Szindikátusok

A nyugati és északi szárnyak a Szindikátusok termeinek lelőhelye. Itt lehet leadni a szindikátusok által kiadott küldetéseken megtalálható medálokat, hogy azokat pontokká váltsák. A további opciók ugyanakkor elérhetőek a játékos űrhajóján is.

Cephalon Simaris Szerkesztés

Simarisdoor.png
Részletesen erről itt: Cephalon Simaris

Simaris a második emeleten található. Nála érhető el a Simularcum, nála lehet gyakorolni a Ranglépéshez kiadott teszteket, illetve az ő szindikátusában további exkluzív tárgyak. Simaris menüje csak a Relayeken érhető el.

Conclave Szerkesztés

Conclave.png
A Conclave ajtó az első emeleten található a lifteknél. Itt lehet elérni Teshin menüjét és beváltani a Conclave pontokat jutalmakra, illetve szintet lépni az ottani szindikátusban.

Küldetésirányítás Szerkesztés

Missioncontrol.png
Az első emeleten elérhető egy navigációs szoba is, ahol küldetéseket lehet elindítani.

Darvo üzlete Szerkesztés

Darvodeal.png
A második emeleten, Simaris mellett elérhető Darvo boltja, ahol mindig leárazott termékeket ad. A termékek csak a készlet erejéig érvényesek, előfordulhat, hogy elfogynak.

Galéria Szerkesztés

Megjegyzések Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki