Elevultlap.png
Elévült lap
A lap egy olyan dologról szól, melyet nemrég megváltoztattak a játékban, így a tartalma lehet, hogy már nem felel meg a valóságnak, ezért át kellene dolgozni. Ha a tartalmát jelenleg is érvényesnek találod, távolítsd el ezt a sablont!

A Raptor az Europa robot főnöke, a Naamah küldetésen található meg.

Legyőzésével a Nova Helmet, Nova Chassis vagy Nova Systems elemek tervrajzait lehet megszerezni, melyek szükségesek Nova elkészítéséhez.

Stratégia

  • Frost hógömbje kitűnően használható ellene.
  • A pálya közepén található (emeleti) terem kitűnő búvóhely az aknák elől.
  • Ha Banshee BansheeSonar.png Sonar képessége aktív, az őt ért sebzések duplázódnak, függetlenül attól, hogy hol sebesül meg.
  • A megbénítható főnökök egyeke. A RhinoStomp.png Rhino Stomp és NyxChaos 0.png Chaos képességek is használhatóak rajta
  • Az Electricdmg.png Elektromosság és a Magneticdmg.png Mágnesesség kitűnően használható ellene.

Megjegyzések

  • Mivel a levegőben repül, így az általa dobott tárgyak gyakran eshetnek olyan helyekre, melyeket nem érnek el a játékosok.

Érdekességek

  • Az első repülő főnök a játékban, a 9. frissítéssel került a játékba.