Egy tárgy polaritása lehetőséget ad arra, hogy a rendelkezésre álló pontszámokkal takarékoskodjunk, és még magasabb szintű modulokat használhassunk. Egy modul polaritása a jobb felső sarkában látszik.

Lehetséges polaritások

  • Maduraipol.png Madurai
  • D.png Vazarin
  • Naramonpol.png Naramon
  • 17px-Ability.png Zenurik
  • Penjagapol.png Penjaga : Útitársak képessége
  • Fpol.png Unairu : Egyes Helyzet modulok használják
  • Corepol.png Koneksi : Fúziós mag (Fusion Core)

A polarizált helyek funkciói

Polaritas.png

A fegyverre vagy warframe-re telepített modulok a kapacitásból vesznek el. A szükséges kapacitás a modul jobb felső sarkában, a polarizáció ikonja mellett olvasható le. Ha azt a modult egy olyan polaritású helyre telepítjük, ami megegyezik a modulon láthatóval, a modul csak a pontszámának felét fogja elfoglalni. Abban az esetben, ha a modul pontszáma páratlan, a játék a felét felfele kerekítve számolja.

Újrapolarizálás

Ha már meglévő polarizált helyet szeretnénk átmozgatni, azt a fejlesztő képernyőn a SWAP gombra kattintva tehetjük meg kredit vagy platinumköltség nélkül. (Csak akkor tehetjük ezt meg, ha legalább 1 Formát már használtunk a tárgyon.)

Ha új polaritást szeretnénk hozzáadni a fegyverhez, őrszemhez vagy warframehez, Formára lesz szükség. A Forma beszerezhető az Orokin Void küldetések jutalmaként, vagy 20 Platinumicon.png-ért a boltban.