FANDOM

A "Phased Skins" csoportba tartoznak az olyan kiegészítők, amiket a 2013-as Steam Holiday Sale-en lehetett megszerezni. Ezek az első olyan kozmetikai tárgyak, amelyeket a Steam-en keresztül lehet cserélni/eladni.

A Syandana-n kívül ezek az első animált kinézetek.

Ezeket a kinézeteket CSAK A STEAM-EN KERESZTÜL lehet megszerezni limitált ideig, a 2013 Steam Holiday Sale végéig, ami 2014. január 3. Ezután már csak egymás közötti cserével szerezhető be esetlegesen.

Phased.png

Megszerzés

A tárgyak megszerzéséhez el kell készíteni egy Hógömb kitűzőt a Hógömb kártyákból, amiket a Steam Holiday Sale ideje alatt minden elköltött 10 amerikai dollár után lehet kapni. Ezen kívül az 5. Steam szint elérése után a közösségi szavazáson minden 3. szavazat után, valamint beszerezhetőek a Közösségi Piacon vagy a Cserén. További információk

Elemek

A Phased Asa Syandana egy különleges sál, amit minden Warframe-re rá lehet adni. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

  • A sál felvételéhez nincs szükség semmilyen másik sál megvásárlására.
  • A Steam-en keresztül cserélhető. (A külön Steam Csere használatával.)

A Phased Vauban Skin tartalmaz egy testre és egy sisakra való kinézetet a Vauban warframe számára. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

  • A sisak és a test részt külön kell felvenni (HELMET és BODY részleg az APPEARANCE menü alatt.)

A Phased Vasto Skin egy különleges kinézet a Vasto fegyverre. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

A Phased Akvasto Skin egy különleges kinézet az Akvasto fegyverre. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

A Phased Tigris Skin egy különleges kinézet a Tigris fegyverre. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

A Phased Ankyros Skin egy különleges kinézet az Ankyros fegyverre. A 2013 Steam Holiday Sale idején szerezhették meg a Steam és Warframe felhasználók 2014. jaunár 3-ig.

Megjegyzések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki