FANDOM

OrokinEmblem.png
Az IconOrokinWhite.png Orokinok a Naprendszer irányítói voltak egy korban, amit Orokin Kornak nevezünk. Ittlétük alatt számos technológiai felfedezésre tettek szert, mesteri találmányokat készítettek. Szoros kapcsolatban állnak a Tennokkal, bár egyelőre nem tudni, hogy hogyan vagy miért.

Orokin Void

Részletesen erről itt: Orokin Void
Void2.jpg
A Void egy rejtett hely a galaxisban, ami otthont ad az Orokin Tornyoknak. Ezeken számos védelmi rendszer található, köztük a lézerek, amik mindenkire komoly hatással vannak. A tornyok az illetéktelen behatolókat arra kényszeríti, hogy megvédjék azt. A Corrupted ellenségek gyakorlatilag nincsenek maguknál, csak a tornyok hatása alatt állnak, és védik. Ezekre a helyekre a Sedna, Phobos, Europa és Neptune bolygókról juthatunk el.

A "megrontott" ellenségek

Részletesen erről itt: Corrupted

A tornyokat jelenleg olyan ellenségek lepik el, akik kifejezetten hasonlítanak a Grineer , Corpus vagy Infested változataikra. Ezek a torony hatása alatt állnak, beléjük egy különleges szerkezetet építettek, ami irányítja őket.

Orokin Derelict

Részletesen erről itt: Orokin Derelict
Derelict intro.png
Léteznek hajók a Naprendszerben, amik egykor az Orokinok tulajdonában voltak, de az Összeomlás bekövetkeztekor nem sikerült a Void dimenzióba menekíteni őket, ezért megfertőződtek. Későbbi felfedezések során kiderült, hogy fontos Raktárak vannak rajtuk.

Érdekességek

  • A Corpus a történetek szerint Orokin technológiák után kutat, hogy felhasználja azokat, és eladja a piacon.
  • A Fusion MOA a Corpus által felfejlesztett MOA. A fejlesztéshez fejlett Orokin technikákat használtak.
  • Az "Orokin" szó egy szóösszetétel lehet a spanyol "oro" és a japán "kin" szavakból. Mindkettő jelentése "arany".
  • Excalibur történelmi bejegyzésében az Orokinok egy ismeretlen népet "Érzőknek" nevez, ebből kifolyólag kérdéses lehet az is, hogy egyáltalán emberek-e vagy sem.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki