Nidus, a "fertőzött warframe" képességeivel megfertőzi és behálózza maga körül a világot. A Virulence képességgel maga elé lökhet egy fertőző kreatúrát, melyy megsebzi áldozatait. A Larva egy olyan élőlény, mely magához húzza és összegyűjti maga körül az ellenségeket. A Parasitic Link segítségével összeláncolhatja magát egy ellenféllel vagy társsal, hogy plusz erőt kapjanak (ha társ), vagy átvezesse az őt ért sebzést (ha ellenség). Végül a Ravenous képesség egy területet teljesen megfertőz, saját Maggot-jaival teljesen behálózza a környezet egy részét.

Nidus képességei egy egyedi Mutációs rendszert használnak, mely tölteteket gyűjt, aminek az állását a játékos a képernyő jobb alsó sarkában, a képességikonok felett láthatja. Minden Virulence által eltalált ellenség egy ötöd pontot ad a számlálóhoz. Minél nagyobb a számláló, annál erősebbek a képességek, és annál több péncélt kap Nidus. (Részletesen erről a Nidus/Képességek oldalon lehet olvasni.)

Beszerzés Szerkesztés

Nidus tervrajzát a The Glast Gambit kaland során lehet beszerezni, melyet a The Perrin Sequence szobájában lehet elkezdeni valamelyik Relayen.

A Nidus elkészítéséhez szükséges Neuroptics, Chassis és Systems elemek tervrajzát az Eris - Oestrus küldetésen lehet megszerezni, mely egy Infested Salvage módban játszódik. Nidus elemeinek tervrajzára minden 4. kör után van esély.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
Kuva.png
2,000
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 225 Tervrajz ára: Credits 32px.png --
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
Mutagen Sample.png
10
Plastids.png
1,000
PolymerBundle.png
2,600
Neurodes.png
3
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
PolymerBundle.png
6,000
Plastids.png
1,400
NanoSpores.png
5,000
Neurodes.png
3
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
NanoSpores.png
6,000
Circuits.png
3,500
Morphics.png
14
OrokinCell.png
4
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Tippek Szerkesztés

  • Inaroshoz hasonlóan a Rage modul különlegesen jól illik rá, mivel minden sebzés közvetlenül az életerejét sebzi.

Érdekességek Szerkesztés

  • Nidus a második megjelent warframe, melynek nincs pajzspontja. Az első Inaros volt.
  • Nidus az első warframe, mely elkészítéséhez Kuva szükséges.
  • Jelenleg Nidus az egyetlen warframe, akinek megnyílik a játékosok Űrhajójában lévő "Fertőzött ajtó".
  • Nidus az első warframe, akinek Rang bónuszai között Képességerő is szerepel.

Frissítési naplóSzerkesztés