Nekros a halál és a Tenno erejével használja ki a harcmező nyújtotta lehetőségeket. Egyenesen az ellenfél lelkébe vághat a Soul Punch képességgel, és megrémiszthet mindenkit maga körül a Terrify segítségével. A már meghalt ellenfelei sincsenek teljes biztonságban, a Desecrate képes tovább átkutatni a hullákat, hogy további tárgyakat dobjanak, a Shadows of the Dead pedig visszahozhatja őket az élők közé, Nekros szolgájaként.

Elkészítés

Nekros elkészítéséhez szükséged lesz a Neuroptics, Chassis, és Systems elemeire. Ezek tervrajzát Lephantis dobhatja az Orokin Derelict Assassinate küldetésen.

Az összesítő tervrajzot a boltból (Market) vásárolhatod meg 100,000 Credits 32px.png áron.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell.png
3
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 75 Tervrajz ára: Credits 32px.png 35,000
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
AlloyPlate.png
150
NeuralSensor.png
1
PolymerBundle.png
150
Rubedo.png
500
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
Morphics.png
1
Ferrite.png
1,000
Rubedo.png
300

Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
ControlModule.png
1
Morphics.png
1
Salvage.png
500
Plastids.png
220
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Érdekességek

  • Maximális rangú Redirection modullal 666 pajzspontja van.
  • Nekros volt az első warframe, melynek alternatív sisakja nem módosított semmilyen statisztikai elemet.
  • Excalibur után ő a második, akinek nincsen Aura polaritása.

Frissítési napló

14.6.0

  • Nekros NecroDesecrate.png Desecrate képessége mostantól a jéggé fagyott ellenségekre is hatással van.

10.0.0

  • Hozzáadva a játékhoz.