FANDOM

Grineer

ArmoredGrineer
"Az Összeomlás káoszából kerültek elő. Pusztító, könyörtelen klónokból álló hordák, a toxikus méhükből. Megfertőzve az Eredet Rendszert, hatalmas kolóniákra tesznek szert.

Az iker Királynők, A NŐVÉREK kigondoltak egy tervet, hogy a szétszórt embereikből nagy birodalmat építsenek szerte a Naprendszerben.

A Nővérek elküldték legmegbízhatóbb hordájukat, hogy egy nagyon fontos küldetést vigyenek véghez. A TENNO-K, rejtekhelyükön, mély álomban, sosem kelhetnek fel."

Corpus

CorpusMoa
"A Corpus egy kereskedő nép, megmentett technológiákból és robotokból épült fel annak idején.

Kapzsi módon összegyűjtik az Öreg Háború maradványait. A legjobban a Tenno-k, és az ő WARFRAME ruháik érdeklik őket.

Aprólékos, tagolt, beépített birodalmuk van. A maradékot a legértékesebb ajánlatot tevőnek eladták."

Fertőzöttek

Story infested zpsfd0cd451
"A FERTŐZÉS a betegséget és az áldozatait is jelenti - egy metamorfózist okozó csapás, ellenszer nélkül. Az élő organizmusokat elfogyasztják és összeolvadnak veszett, foncsorozott lényekké.

Egyedülállóak, erőszakosak és állatiasak, több száz raj, akik féktelenül fertőzik az űrhajókat és a kolóniákat.

Az eredetük ismeretlen, de történelmi bizonyíték van egy - az Összomláshoz hasonló kitörésre."

Lásd még

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki