Mag Prime ugyanolyan mágneses képességekkel rendelkezik, mint Mag, csupán eggyel több polarizált helye van, valamint különleges reakciói lehetnek egyes Orokin technológiákra. (lsd. az Érdekességek pontot)

Elkészítés

Mag Prime elkészítéséhez szükséged lesz a Neuroptics, Chassis és Systems elemeire. Ezek tervrajzát Void Fissure küldetéseken lehet megszerezni.

Összetevők beszerzése [?]
Összetevő Relikvia
Icon Bp.png Tervrajz Lith M1 (Ritka)
Neuroptics Axi V2 (Gyakori)
Chassis Meso B1 (Szokatlan)
Systems Neo D1 (Gyakori)
Prime Vault
Vedd figyelembe, hogy ezek a relikviák jelenleg nem szerezhetők be újonnan, mivel a raktárba kerültek. Azok a játékosok, akik viszont rendelkeznek ilyennel, továbbra is használhatják őket.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell.png
1
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 75 Tervrajz ára: Credits 32px.png 35,000
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
AlloyPlate.png
150
NeuralSensor.png
2
PolymerBundle.png
150
Rubedo.png
750
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
Morphics.png
3
Ferrite.png
1,000
Rubedo.png
400

Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
ControlModule.png
3
Morphics.png
1
Salvage.png
500
Plastids.png
500
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Érdekességek

  • Mag Prime az Update 10 frissítéssel érkezett Nekros-szal együtt
  • A "különleges reakció" a "Death Orb"-ok környezetében nyilvánul meg (a forgó lézer-tányérok központja). Ha megjelenik egy, 250 energiapontot ad a játékosnak. (Ez minden Prime Warframe-re igaz.)
  • Tétlen állapotban lebegteti az eldobható fegyvereket (pl. Kunai, Hikou, Despair)

Galéria

  • Az "AGILE" animációszettel
  • A "NOBLE" animációszettel

Lásd még

Jegyzetek