Photo-4
Lotus egy ismeretlen háttértörténetű (nő)személy, aki a játékos irányítója a küldetések során. Egészen pontos kilétéről vagy helyzetéről egyelőre nem lehet sokat tudni.

A játék története szerint Lotus kiszabadította a játékost a hibernációból, hogy megmentse Vor kezei alól. Ezt követően irányítja a további küldetések során, figyelmeztet a közeledő ellenségekre és közli az aktuális feladatot.

Játékon belül

Lotus minden küldetés elején tájékoztatja a játékost a küldetés céljáról. Különösen figyelmeztet mindenkit, ha a helyszínen valamilyen veszély található, de felhívja a figyelmet a nehézfegyverzetű egységek közeledésére is.

Alkalmanként arra utasíthatja a játékost, hogy felejtse el az eredeti feladatot, és újat hajtson végre. Például egy Spy küldetésen el kellhet esetlegesen pusztítani mindenkit, és Exterminate küldetés lehet belőle. Ilyen esetben a régi feladathoz tartozó játékelemek kikapcsolódnak és nem lesznek szükségesek a küldetés befejezéséhez.

Háttértörténet

Wikia-important
Vigyázz!
Ez a bekezdés a(z) Natah kaland történetének kimenetelével foglalkozik.

A Natah kaland során kiderül, hogy Lotus eredeti, születési neve Natah volt, és Sentient rokonsága van. Valamilyen módon felelős is az Orokin birodalom elpusztításáért is.

Nem tudta azonban teljesíteni utolsó feladatát, hogy elpusztítsa a Tennot. Ehelyett úgy döntött, hogy "anyjukká" választja magát, nevét Lótusszá változtatta és megvédte a Tenno növendékeket.

Egy, Teshinnel folytatott beszélgetésében azt állította, hogy elpuszította minden Natah-korabeli részét, és semmilyen módon nem tartja magát a Sentient-ek közé tartozónak.

Érdekességek

  • Lotus hangját Rebecca Ford, a játék Közösségért felelős menedzsere adja.[1]
  • A Lotus-jel megfigyelhető egyes Warframe-eken is, valamint a Vandal típusú különleges fegyvereken. Egyes megfigyelések szerint a Stalker ruházatán is.(Nem megerősített.)
  • Lotus jele egyben megtalálható a Dark Sector című játékban is, aminek a története szorosan kötődik a Warframe-éhez.[2]
  • Lotus a főnökök megölése után a következőt mondja: "Assassination contract complete!", ami annyit jelent: "Gyilkossági szerződés teljesítve."
  • Az Update 10.6 (Halloween) alkalmából Lotus profilképe vámpírrá lett feldíszítve.
  • Lotus a korai verziókban szlengesebb kifejezéseket is használt, ezt az Update 11 egyik alverziójában egy sokkal formálisabb verzióra cserélték.
  • Lotus az egyes szám harmadik személyű személyes névmások (he/she/it) helyett mindig a többes szám harmadik személyű alakot (they) használja, habár egyértelműen csak egy személyről van szó. Észrevehető a főnökök küldetésén vagy a Capture küldetéseken, pl. "Here's our target. Capture them quickly before they escape." (azaz: "Itt van a célpontunk. Fogd el gyorsan, mielőtt megszökik."'). Ez egy beszédben és írásban is elfogadott módszer az angol nyelvben, habár a használata nem terjedt el túlzottan a köznyelvben. Ez is mutatja Lotus választékos szóhasználatát.[3]
  • Elmondása szerint ő készítette a Dex Furis fegyvert, így elképzelhető, hogy komoly tudományos ismeretei is vannak.
  • Lotus nézetei vallásosak. Ez akkor derül ki, mikor Alad V ellen játszik a játékos. Az üzeneteiben Lotus a Tenno erejét szentnek, Alad V felhasználását pedig istenkáromlásnak nevezi.

Média

Lásd még

Megjegyzések

  1. http://youtu.be/W_RutVajJyY
  2. A készítők megerősítették, hogy a Dark Sector a Warframe előzménye.
  3. (További információk a szerkezetről (angolul).)