A 22. élő adás 2014. febuár 4-én 20.00 (CET) -kor kezdődött el.

Elhangzott bejelentések és témák

  • PS4-re néhány kritikus hibajavítás után érkezik az Update 12.
  • A megváltozott Defense és Survival jutalmak (Orokin Void Jutalmak)
  • További testre szabhatási lehetőségek jönnek az új HUD-ra.
  • Steve új ötletei a "végjátékra" - http://www.reddit.com/r/Warframe/comments/1wxhe6/de_steve_gives_us_an_overview_of_some_of_his/ (lásd alul)
  • Várakozótermek az egyes küldetések között - itt lehet majd kereskedni, a riasztásokról is értesülnek majd a játékosok. Hasonlít majd egy "nyilvános" dojo-hoz. Képek
  • "A Warframe Disney-raktára", avagy néhány exkluzív tárgy vissza fog térni a jövőben.
  • A Befektetők (Founder) számára elérhető tárgyak soha nem jönnek vissza (Excalibur Prime, Lato Prime, Skana Prime)
  • A Brakk kódneve: "A Kis Hableány"
  • Ember kódex bejegyzése
  • A következő Prime Warframe február végén, a Melee 2.0-val jelenik meg
  • Az új Prime warframe 90% eséllyel Loki vagy Rhino.
  • Elképzelések egy Corpus fagyasztó és egy Grineer mérgező fegyverről.

Végjáték ötletek

Ahogy a cím is mondja, ezek a fejlesztők ÖTLETEI, semmi sem biztos, hogy így fog történni!

  • "Focus"
    • Ha egy tárgy elérte a maximális szintet, az plusz pontokat gyűjt majd egy új helyre.
    • Ezekért a pontokért új, egyedi képességeket oldhatunk majd fel.
    • A feloldható dolgok (között lesz olyan, ami) nem csak a kifejezett tárgyakra, hanem magára a játékosra összességében is hatással lesznek.
  • "Badlands"
    • A klánoknak össze kell fogniuk, hogy új helyeket fedezzenek fel (/építsenek?) a galaxisban.
    • A klánok által épített tornyokat mások megtámadhatják (NEM PvP, Orokin védők lesznek ott)
    • Nem lesznek exkluzív tárgyai.