Lephantis az Orokin Derelict hajók főnöke, az Orokin Derelict Assassinate küldetésen találkozhatunk vele. Legyőzésével Nekros elemeinek tervrajzait kaphatjuk meg.

Megjelenés

Lephantis egy mutálódott, három fejű szörny, aki a három nép (Grineer, Corpus és Infested) transzmutált változatait "tartalmazza" magában. Mindegyik fej más megjelenéssel és képességekkel rendelkezik.

50-es szintű, és méretét tekintve körülbelül 30-szor akkora, mint a játékos.

A 3 fejek: Infested Corpus, Infested Grineer (a kaszával) és Ancient Infested (az Infested ellenségekre jellemző "jellel" a hátán). Az Ancient Infested mérgező spórákat lő ki egy adott irányba, amik felrobbannak és megsebzik a játékost. Az Infested Grineer pedig a kaszájával a sebzésen kívül kiütheti a játékosokat. Az Infested Corpus távolsági sebző fegyvere megmaradt, bár nem lézert, hanem toxikus anyagokat lő.

Stratégia

Lepahntis-t hosszadalmas legyőzni, ugyanis két fázisa van a küzdelemnek.

Általános gyenge pontjait könnyen felismerhetjük, ugyanis rózsaszínnel vannak jelölve rajta. Ha ezeket célozzuk, dupla sebzést adhatunk rá.

Az első fázisban egy nagy teremben vagyunk, és egyesével fogja áttörni a padlót a fejeivel. A továbblépéshez mindegyiket le kell győznünk.

A második fázisra már kellőképpen magunkra haragítottuk, és mindhárom fejével egyszerre töri át a padlót, leszakítva azt, és mindenki az alsó szintre kerül az egész lénnyel szemben.

Lephantis akkor hal meg, ha mindhárom fejét legyőztük.

Megjegyzések

  • Az Ogris, Torid és Acrid használata nem ajánlott. A felsőteste gyakorlatilag sebezhetetlen, és így értékes sebzés-pontokat veszíthetünk.
  • A Flux Rifle használata a hatóköre miatt veszélyes lehet, de ugyanakkor hatásos.
  • Nova Molecular Prime képessége hatásos ellene. Az antianyag miatti dupla sebzés rá is érvényes.
  • Rhino Rhino Stomp képessége fenntarthatja egy időre (nem emeli meg, csak megáll)
  • Frost Snow Globe képessége hasznos lehet, ugyanis alá helyezve lelassítja
  • Banshee Sonar képessége további gyenge pontokat mutathat, ami szintén hasznos.

Érdekességek

  • Lephantis az Update 10 frissítéssel érkezett, és eredeti neve J2000-Golem volt.