FANDOM

Diorama invasion
Az Inváziók során két szemben álló fél verseng egy adott küldetés helyszínét jelző űrhajó vagy bázis birtoklásáért. A konfliktusok kimenetele a játékosok segítségén múlik, ugyanis az a fél győzedelmeskedik, amelyiket a játékosok a legtöbbet támogatták. A rivalizáló felek segíthetik a játékos választását a segítségért felkínált jutalmakkal.

Az inváziók véletlenszerűen tűnnek fel a Naprendszerben.

Segítség az invázióban

Invasion
  • Az inváziók során egy Exterminate küldetést kell véghez vinni, mely során a kiválasztott fél a társunk lesz, és segítenek nekünk a munkában.
  • Minden invázióhoz 5 küldetés teljesítése szükséges. A játékos csak azután kapja meg a jutalmat, ha teljesítette a küldetést 5 alkalommal, és a konfliktusnak globálisan vége van. (A jutalomosztás a végkimeneteltől független, így bármelyik fél is nyert, az elfogadott jutalmat kapja meg a játékos.)
    • Nem szerezhető meg viszont mindkét jutalom. Ha a játékos a másik oldalt is segíti, a pontszámok kivonódnak egymáséból.

Az inváziók hatásai

Ha a játékos a Grineer-t támogatja, nagy eséllyel találkozhat a Begyűjtővel. A Corpust támogatókra a Grineer a Grustrag Hármast küldheti.

A győztes fél viszont megkapja azt a küldetést, így ha például egy Corpus helyet a Grineer foglal el, az csak akkor lehet újra Corpus, ha egy újabb invázió során visszanyerik.

A fertőzöttek inváziója

Diorama infestation
A fertőzöttek csak ebben a formában jelenik meg. Ha egy fertőzés van folyamatban, csak az áldozatokat lehet támogatni, és a fertőzötteket kiirtani. Ha a fertőzés egy főnök helyén történik, akkor Phorid a célpont. A fertőzéses inváziók teljesítéséhez csak 3 alkalommal kell teljesíteni a feladatot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki