FANDOM

Diorama interception
Az Interception (Lehallgatás) küldetés során a játékosoknak el kell foglalniuk az ellenfél rádióállomásait, és dekódolni az azok által sugárzott üzeneteket.

A küldetés menete

  1. A játékosok megközelítenek egy tornyot. Ha a mérő eléri a 100%-ot, a tornyot sikeresen elfoglalták.
    1. A tornyokat az ellenség is ugyan így elfoglalhatja.
    2. Ha az ellenség elfoglalt egy tornyot, újabb megközelítéssel visszafoglalható (de előbb semlegesíteni kell, amit ugyan úgy mellé állással lehet megtenni).
  2. Az üzenetek dekódolása automatikusan folyik, amíg van játékosok által uralt rádióállomás.
    1. Ha az ellenség tornyokat foglal el, ők is érnek el százalékokat. Ha az ellenfél hamarabb éri el a 100%-ot, mint a játékosok, a küldetés sikertelen.
  3. Az üzenet sikeres dekódolása után nem jelenik meg több ellenség, ekkor el kell pusztítani őket.
  4. Minden sikeres dekódolás után Lotus felajánl egy jutalmat, amit el lehet fogadni, vagy akár folytatni is lehet a küldetést. Folytatás esetén a jutalmak nem vesznek el .

Ilyen küldetések

  • Earth - Gaia
  • Mars - Augustus
  • Jupiter - Callisto
  • Europa - Armaros
  • Phobos - Opik
  • Uranus - Stephano
  • Sedna - Berehynia
  • Eris - Viver
  • Pluto - Cerberus
  • Ceres - Draco

A 16. Rang vizsgája is ilyen.

Tippek

  • Érdemes nagy hatótávolságú, gyors és pontos fegyvert használni.
  • Egyedül a küldetés rendkívül nehéz lehet, sok tapasztalatot igényel.

Megjegyzések

  • Ez a küldetéstípus az Update 12 frissítéssel érkezett.
  • A Natural Talent modul innen (Vagy A Grustrag Hármas legyőzésével) szerezhető meg.
  • Korábban az Euraisa és Lua küldetések is ilyenek voltak, az Update 13 azonban ezt csak a Gaia-ra csökkentette.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki