Frost egy lassú, de erős, jól páncélozott warframe, ami kitűnően bánik a nulla fok alatti hőmérsékletű fagyos erőkkel. Támadó és védekező célokhoz egyaránt kitűnő és remekül testre szabható. Egy fagyos energialöketet lövellhet a Freeze képességével, egy jéghullámot lökhet előre az Ice Wave-vel, megvédhet mindenkit az illetéktelenektől hógömbjei segítségével vagy megfagyaszthat és széttörhet mindenki maga körül egy hatalmas lavinával.

Beszerzés

A Frost warframe elkészítéséhez szükséges Neuroptics, Chassis és Systems elemek tervrajzait Lieutenant Lech Kril legyőzésével lehet megszerezni a Mars - War küldetésen.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell.png
1
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 375 Tervrajz ára: Credits 32px.png 35,000
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
AlloyPlate.png
150
NeuralSensor.png
1
PolymerBundle.png
150
Rubedo.png
500
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
Morphics.png
1
Ferrite.png
1,000
Rubedo.png
300

Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
ControlModule.png
1
Morphics.png
1
Salvage.png
500
Plastids.png
500
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Tippek

  • Frost mindkét eredeti Arcane Squall és Aurora sisakjai pozitívan hatnak a hógömbjére.
  • A képességei tiszta Colddmg.png Jég sebzést okoznak az ellenfelekre, mely kitűnő a pajzsok ellen, valamint passzív lassító státusz hatással is rendelkezik.

Érdekességek

  • Frost külsejét egy olyan fel nem használt vázlatról mintázták, ami a Dark Sector játék egyik főnöke lett volna.

Frissítési napló

14.1.4

12.4.5

  • A FrostSnowGlobe 0.png Snow Globe életereje mostantól a játékos Páncéljától függ.
  • A hógömb a lehelyezésekor ideiglenesen sebezhetetlen, ez az idő a modul kártya rangjától függ.
    • 0-ás szintű FrostSnowGlobe 0.png Snow Globe: Életerő = 1500 + Sebezhetetlen = 1 másodpercre
    • 1-es szintű FrostSnowGlobe 0.png Snow Globe: Életerő = 2500 + Sebezhetetlen = 2 másodpercre
    • 2-es szintű FrostSnowGlobe 0.png Snow Globe: Életerő = 3000 + Sebezhetetlen = 3 másodpercre
    • 3-as szintű FrostSnowGlobe 0.png Snow Globe: Életerő = 3500 + Sebezhetetlen = 4 másodpercre
    • A hógömb teljes életereje: Életerő + (5x a játékos Páncélja)

12.3.0

  • Új hangok Frost képességeinek.

11.2.0

  • Mostantól 190 páncélponttal rendelkezik.

10.7.1

10.5.0

7.9.0

  • Frost képességmoduljai mostantól gyakoribbak.

7.0.0

  • Hozzáadva a játékhoz.