A Flux Rifle /flʌks ˈraɪfl/ egy Corpus fegyver. A játékosok a klánok Energy Laborjában kutathatják ki és készíthetik el.

Jellemzők

Előnyök:

  • Nagy alap Slash w.png Vágási sebzés
  • Nagyon nagy tárkapacitás
  • Közeli támadásokon nagyon hatékony.
  • Gyors tüzelés
  • státusz esély.
  • Nagyon pontos

Hátrányok:

  • Alacsony hatókörű, vékony lézernyalábot lő ki.
  • Mivel lézerfegyver, a sebzése másodpercenként inga
  • A 6. rang szükséges a megépítéséhez
  • Forma.pngForma szükséges a megépítéséhez

Elkészítés

A Flux Rifle tervrajza a klánok Energia Laborjában szerezhető meg, miután a kutatása befejeződött. A tagok Credits 32px.png 15,000-ért másolhatják le a tervrajzot.

Elkészítés
Összetevő Mennyiség
Ferrite.png Ferrite 6,000
Circuits.png Circuits 500
Forma.pngForma 1
Fieldron.png Fieldron 5
További adatok
Elkészítés ára Credits 32px.png 25,000
Gyártási idő 24 óra
Azonnali befejezés ára Platinumicon.png 35

Buildbox-teteje.png
Kutatás: Energia labor
Összetevő Mennyiség*
NanoSpores.pngNano Spores 750
PolymerBundle.png Polymer Bundle 350
Circuits.png Circuits 350
FieldronSample.png Fieldron Sample 5
Credits 32px.png Kredit 7,500
További adatok
Kutatási idő 3 nap
Előfeltétel Dera
*Ghost x1 - Shadow x3 - Storm x10 - Mountain x30 - Moon x100
Buildbox-alja.png

Tippek

  • Érdemes elemi sebzéseket telepíteni rá.
  • A Split Chamber modul remekül működik vele. (Habár vizuálisan nem változtat semmit.)
  • A Heavy Caliber modul csak pozitiv hatással lesz a fegyverre,ezért azt érdemes rárakni

Érdekességek

  • Érdekes módon a fegyvert sosem használták a Corpus ellenségek, egészen az Arid Fear eseményig, amivel megjelentek az Elite Crewman-ek, néhány hónappal a fegyver megjelenése után.
  • Shade Ghost képességének hatása során a folyamatos tüzelés alatt láthatatlanná válhat a játékos, míg közben folyamatosan tüzel. Ez így is marad egészen addig, amíg nem kell újratölteni a fegyvert.