A Tárgyakat ellenségek dobhatják, valamint ládákban és szekrényekben lehet találni. Felvételükhöz a játékosnak át kell menni rajtuk, vagy a közelükben tartózkodni. Néhányat ezek közül a játékosok egymás között automatikusan megosztják.

Tárolók

  • A szekrények lehetnek nyitottak vagy zártak is. Csak azokat a szekrényeket lehet kinyitni, melyek zölden világítanak.
    • Kinyitni az interakciós gombbal (alapesetben "X") lehet.
    • A Master Thief modullal esély van arra, hogyha elmegy a játékos a szekrény mellett, az kinyílik.
  • A ládákat fegyverrel szét kell törni, ezután a tartalma automatikusan a földre szóródik.
  • Hullák az olyan küldetéseken jelenhetnek meg, melyek pályáin Környezeti Veszélyek vannak.
    • Az inváziók során mindkét nép hullája megtalálható.
    • Az átkutatásukhoz a hullák mellé kell menni, majd megnyomni az interakciós gombot (alapesetben "X").

Corpus

Grineer

Orokin

Töltények

Karabély (Rifle)

Rifle t
  • 20 töltényt tartalmaz, vagy 1 / 3 / 4 / 5 konvertált töltényt (az "Ammo Mutation" moduloktól)
  • A találási esélye növelhető a Rifle Scavenger modullal.

Pisztoly (Pistol)

Pisztoly t
  • 20 töltényt tartalmaz, vagy 1 / 3 / 4 / 5 konvertált töltényt (az "Ammo Mutation" moduloktól)
  • A találási esélye növelhető a Pistol Scavenger modullal.

Puska (Shotgun)

Shotgun t
  • 10 töltényt tartalmaz, vagy 3 / 5 / 8 / 10 konvertált töltényt (az "Ammo Mutation" moduloktól)
  • A találási esélye növelhető a Shotgun Scavenger modullal.

Lövészpuska (Sniper)

Sniper t
  • 10 töltényt tartalmaz, vagy 3 / 5 / 8 / 10 konvertált töltényt (az "Ammo Mutation" moduloktól)
  • A találási esélye növelhető a Sniper Scavenger modullal.

Gömbök

Energia

Energia
  • 25 energiát állít vissza. (50, ha nem ellenség dobta, hanem konténerből származik.)
  • Ellenségek is dobhatják, és szekrények is tárolják.

Életerő

Health
  • 25 életerőt állít vissza.
  • Az Őrszemek életerejét is feltölti.
  • Konténerek és szekrények tárolhatják, illetve Nekros Desecrate vagy Oberon Reckoning képességével az ellenségek is dobhatják.

Tapasztalat

Aff
  • 25 Warframe, 25 elsődleges, 25 másodlagos és 25 közelharci fegyver XP-t ad.
  • Ládák tárolhatják.

Állóképesség

Stamina g
  • 100 egységnyi állóképességet állít vissza.
  • Csak a Dojoban jelenhet meg az akadálypályán.

Tervrajz/Összetevő

Tervrajz

Továbbiak

Modul

Mod

Modulokat bármilyen ellenség dobhatja. A nehézségétől függően nagyobb az esély rá az ellenségekből. Az Orokin Void ládái is tartalmazhatnak modulokat. (A Grineer és Corpus ládák nem.)

A játékosok megjelölhetik a térképen (alapesetben a "G" gombbal) a modulokat társaik számára. Ha jól céloztak a megjelölésnél, a térképen "modul"-ként jelenik meg, és addig nem tűnik el, amíg minden csapattag fel nem vette.

Nyersanyagok

Nyersanyag

A Nyersanyagok henger alakú tárolókban vannak, és a nyersanyag ritkaságától függően véletlenszerű mennyiségű anyagot tartalmazhatnak.

Klannyers
A kutatási nyersanyagok kék színű tárolóban vannak, és kizárólag 1-1 elemet tartalmaznak.

Oxigén

Oxygen

A Túlélési küldetéseken újratölti a létfenntartó rendszert.

Kredit

Creditblue
Credits, 100
Krediteket bármi dobhatja, konténerek és szekrények is tartalmazhatják. A kék színűek kevesebbet érnek, a zöldek pedig legalább 100-at.

Megjegyzések

  • Az Update 10.3 óta a tervrajzok és egyéb elemek a rózsaszín gömbök helyett a küldetés végén, a jutalmakat összefoglaló ablakban jelennek meg. (A Stalker továbbra is dobhat ilyeneket.)
  • Ünnepek alkalmával gyakran lecserélik a ládák és konténerek alakját valami másra.