Braton.png
A Fegyverek a játékosok, őrszemek és ellenségek által használt tárgyak, melyek támadóképességekkel rendelkeznek.

A játékban a fegyvereket Modulok segítségével lehet még hatékonyabbá és személyesebbé tenni, valamint a fejlődéshez Tapasztalati pontokat használnak.

Az Arzenálban vehetőek fel, egyszerre minimum egy, maximum három. Küldetések közben az
F
billentyűvel lehet közöttük váltani. (A közelharci fegyverek felvételéhez az
F
billentyűt hosszan kell megnyomni, de használhatóak akkor is (
E
gomb), ha nem azok vannak kiválasztva.)

MegszerzésSzerkesztés

A játékos a játék kezdetekor elsődlegesként az MK1-Braton,az MK1-Paris, és az MK1-Sturn közül választhat. Másodlagos fegyverként a Lato, az MK1-Furis és az MK1-Kunai közül választhat. Közelharci fegyvernek Skana, az MK1-Bo és az MK1-Furax közül választhat. Továbbiakat szabadon vásárolhatnak vagy elkészíthetnek a játék során.

A fegyvereknek helyre van szükségük a raktárban. Minden játékos a játék elején 8 helyet kap a fegyverek számára, továbbiakat bármikor vásárolhat Platinumicon.png 12 (2 hely) áron.

Használat és fejlődésSzerkesztés

A fegyverek a harc közben a megölt ellenségek után (valamint a társak öléseiből is) Tapasztalat pontokat gyűjtenek, melyek segítségével fejlődhetnek egészen a 30. szintig. A fegyver modul-kapacitása minden egyes szinttel növekszik egy ponttal (így összesen a 30. szinten 30 lesz.) A modul-kapacitás duplázható az Orokin Catalyst segítségével.

A fegyverek (a warframe-ekhez és őrszemekhez hasonlóan) Forma segítségével polarizálhatóak, így a modulok helyigénye csökkenthető.

Fejlődésük során minden egyes szinttel 100 pontot adnak a játékos Rangjához. (Csak akkor adnak pontot, ha a fegyver még nem érte el azt a szintet. Ha egyszer elérte a 30. szintet, eladásával és újraépítésével nem szerezhető több rang-pont.)

Lásd még Szerkesztés