Epitesalatt
Csonk lap
Ez a lap egyelőre erősen hiányos. Segíts te is a szerkesztésben, hogy teljes szócikk lehessen belőle!

A Fókusz rendszer lehetővé teszi a játékosoknak a 30-as szintet elért tárgyakon, hogy további tapasztalatpontokat gyűjtsenek egy új rendszerbe, mely egy teljesen új képességet old fel attól függően, hogy a játékos milyen iskolát választott. (Az iskolák között bármikor lehet váltani.)

A rendszer a Second Dream küldetés teljesítésével oldható fel.

Fókusz képesség

Minden iskolához tartozik egy fókusz képesség, melyet az
5
-ös billentyűvel lehet aktiválni, amennyiben az elérhető. A képesség aktiválásakor a warframe összerogy és ideje alatt a földön fekszik sebezhetetlenül. A képességet az Operátor végzi.

Ahhoz, hogy az iskola passzív képességei életbe lépjenek, előbb használni kell az aktív képességet.

Pontgyűjtés

Lencsék

Ahhoz, hogy a játékos fókusz pontokat gyűjtsön, lencséket kell telepítenie egy 30-as szintet elért warframen vagy fegyveren, és használni azt. Lencséket minden iskolához a Sortie (Bevetés) jutalmak között találhatunk, illetve "Greater" (Nagyobb) lencsét lehet vásárolni a boltból Platinumicon 40-ért.

A "Greater" Lencse 40%-kal több tapasztalatpontot konvertál Fókusszá. A tervrajza megvásárolható Credits 32px 200,000-ért a boltban.

Konvergencia

Konvergenciapont
Fokusz pontgyujtes

Konvergenciagömb

Ha a játékos alkalmas a küldetés során pontgyűjtésre (tehát van telepítve Lencse valamelyik eszközén a küldetésen), akkor időnként konvergenciagömbök jelennek meg a pályán, egy véletlenszerű ellenség helyén, közel valamelyik játékoshoz. Ez a gömb 45 másodpercre növeli a gyűjtött pontot.

A 45 másodperc végén összesíti a pontokat és megjeleníti azt a képernyő közepén ("Focus Earned").

Iskolák

A játékosnak a Second Dream kaland végén választania kell az iskolák közül. A többi iskolát 50,000 Fókusz pontért bármikor feloldhatja, de szüksége lesz egy megfelelő lencsére, hogy pontot gyűjtsön az választott új iskolához. Ezt a "Lencsék" pontban említett metódusok valamelyikével beszerezheti.

A Fókusz képességet az aktuálisan Elsődleges iskola határozza meg. Elsődlegessé bármelyik iskolát lehet tenni ("Make Primary" opció) a Fókusz menüben, az űrhajó legalsó szintjén, a középső szobában. A további iskolákhoz is gyűjthet pontot párhuzamosan, de csak az elsődleges iskola képességét használhatja.

NaramonClean Naramon

MauduraiClean Madurai

VazarinClean Vazarin

UnairuClean Unairu

ZenurikClean Zenurik

Tippek

  • A NaramonClean Naramon iskola ideális azoknak, akik szeretik használni a közelharci fegyvereket, illetve lopakodni.
  • A VazarinClean Vazarin iskola ideális a támogatóknak és a gyógyítóknak, de minden csapatjátékosnak hasznára válhatnak az adottságai.