FANDOM

Excalibur a közelharci fegyverek szakértője, kezében többet sebeznek bizonyos kardok a Passzív képességének köszönhetően. Képességei a mobilitás és a közelharc értékeit ötvözik. A Slash Dash segítségével gyorsan ugrálhat ellenfelei között, sebezve őket. Megvakíthat mindenkit a Radial Blind képességgel, vagy felszúrhat mindenkit a Radial Javelinnel. Mindezeken felül bármikor előidézheti energiakardját az Exalted Blade-del, mely akár távolról is gondoskodik az ellenségről.

Beszerzés

Az Excalibur warframe elkészítéséhez szükséges Neuroptics, Chassis és Systems elemek tervrajzát Ambulas legyőzésével lehet megszerezni a Pluto-Hades küldetésen. Excaliburt a játékos első Warframe-ként is választhatja a játék elején, illetve beszerezheti készen ReputationLarge.png 75,000 pontért Teshintől a Conclave szindikátusban.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell.png
1
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 75 Tervrajz ára: Credits 32px.png 35,000
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
AlloyPlate.png
150
NeuralSensor.png
1
PolymerBundle.png
150
Rubedo.png
500
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
Morphics.png
1
Ferrite.png
1,000
Rubedo.png
300

Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
ControlModule.png
1
Morphics.png
1
Salvage.png
500
Plastids.png
220
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Érdekességek

  • Excalibur a játék története szerint az első warframe, amit valaha készítettek.
  • Excalibur volt az első warframe, melynek nincs aura polaritása. Nekros lett a második.

Frissítési napló

15.0

  • A Power02.png Super Jump mostantól láthatatlanná teszi Excaliburt a levegőben. Aktiváláskor egy kicsi hátralökést bocsát ki az ellenfelekre.
  • A Power01.png Radial Blind többé nincs hatással azokra az ellenfelekre, akiket fal választ el Excaliburtól. Azokra az ellenfelekre, akik látják őt, vagy Excalibur látja őket, hatással lesz a képesség.
  • A Power03.png Radial Javelin dárdái mostantól ahelyett, hogy Excaliburból jönnének ki, közvetlenül az ellenségek előtt jelennek meg, így biztosan eltalálják azokat.

14.6.0

  • A Power01.png Radial Blind mostantól csak azokra az ellenségekre hat, akik ténylegesen látják a villanást.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki