FANDOM

Az Ellenségek azok a személyek vagy lények, melyeket a játékosoknak a küldetéseik során el kell pusztítaniuk, vagy politikai (és egyéb) nézetkülönbségeik miatt ellenszenvesen tekintenek a LotusWhite.png Tenno-ra.

IconGrineerWhite.png GrineerSzerkesztés

Részletesen erről itt: Grineer
Grineer.png
A Grineer a Naprendszer túlnyomó részét jelenleg uraló nép, a játék történetének alapkonfliktusát ők indították el.

Könyörtelen, hataloméhes nép, tagjai klónozással születtek, embertelen körülmények között, és egyetlen céljuk a megfelelő katonai erő megteremtése a hatalomhoz. Kifejezettek érdekeltek a Tennok Warframe ruháiban.

IconCorpusWhite.png CorpusSzerkesztés

Részletesen erről itt: Corpus
Corpus.png
A Corpus a Naprendszerben elszórva megtalálható nép, tudósok és kereskedők szövetsége. Kizárólag a vagyon és az az által szerzett befolyás érdekli őket.

IconInfestedWhite.png FertőzöttekSzerkesztés

Az Infestationt (fertőződteket) a corpus tudosok kísérletezték ki a sentientek ellen, ám ez a fertöző vírus elszabadult és az Eris körül keringő hajókon terjed tovább a naprendszerbe.

IconOrokinWhite.png CorruptedSzerkesztés

A Corruptedek valójában a másik három faj tagjai, akik az Orokinok hajóin ragadtak, majd a tornyok védelmi rendszerei megfertőzték a tudatukat és egyetlen céljuk a tornyok védelme lett.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki