Diorama defense
A Defense (Védelem) küldetések célja egy objektum védelme az ellenségek folyamatosan érkező hullámai elől. A megvédendő tárgy többnyire egy Cryopod vagy egy Reaktor.

Akkor kezdődik el a küldetés, ha a csapattagok közül valaki belép a pod/reaktor körül húzott körbe. Egészen addig lehetőség van a konténerek kinyitására és a várakozásra.

A küldetés gyakorlatilag végtelen. 5 hullámonként van lehetőség a kiszállásra. Ekkor Lotus felajánl egy jutalmat, majd a játékos dönthet, hogy kell-e neki ("CLAIM&EXIT"), vagy szeretne tovább játszani("BATTLE"). Továbbjátszás esetén a felajánlott jutalom elveszik! (Több játékos esetén nem kötelező mindenkinek ugyan arra szavaznia, aki a jutalmat választja, kikerül a játékból.)

A Riasztások alkalmával előforduló, és Rémálom-módban játszott Defense küldetések hullámainak száma viszont adott, az ott megígért jutalmat csak akkor kapja meg a játékos, ha teljesítette az összes hullámot.

Stratégia

Defwave
  • A védelemre szoruló tárgyat a játék sárga ikonnal jelzi a térképen.
  • A tárgy életereje a térkép alatt látszik. Érdemes gyakran figyelni, ugyanis ha tönkremegy, a küldetés sikertelen. Alacsony szint esetén vörösen villog.
  • Az ellenfelek minden pályaszetten megadott helyekről érkezhetnek, így érdemes szemmel tartani azokat a vonalakat.

Tippek

  • A megvédendő tárgy lehetőség szerint sose maradjon őrizetlen a hullámok alatt.
  • Mag Shield Polarize képessége újratöltheti a tárgy pajzsát is.
  • Érdemes gyorsan tüzelő fegyvereket használni, illetve külön jól jönnek a tömegpusztítóak, pl. Penta, Ogris, Angstrum
  • Ezek a küldetéstípus egyike a legjobbaknak a különleges modulok szerzésére, mivel sok ellenség található meg rajtuk.

Megjegyzések

  • A küldetés elhagyásakor minden addig megszerzett jutalom és felvett tárgy elveszik.
  • Az 5. hullám sikeres teljesítése után rögzülnek az addig felszedett tárgyak, így az az után való elbukás során a játékosok megkapják azokat a tárgyakat, melyeket azalatt a földről szedtek.
  • Egy bug (hiba) következtében feltűnhet jutalomként az Ancient Retribution modul is. Előfordulhat, hogy elfogadásakor összeomlik a játék, vagy nem történik semmi.

Galéria

  • A jutalmak felajánlása