FANDOM

Corpus
"A Corpus egy kereskedő nép, megmentett technológiákból és robotokból épült fel annak idején.

Kapzsi módon összegyűjtik az Öreg Háború maradványait. A legjobban a Tenno-k, és az ő WARFRAME ruháik érdeklik őket.

Aprólékos, tagolt, beépített birodalmuk van. A maradékot a legértékesebb ajánlatot tevőnek eladták."

- Játékbeli leírás

A Corpus egy robotgyártó nép, minden lehetséges dolgot feláldoznak a profit érdekében.

Általános jellemzők

Megjelenés

A Corpus katonák anorák-szerű ruházatot viselnek, a fejükön egy dobozra emlékeztető védőszerkezet van. Az embereik középmagasak, valamivel kisebbek, mint maga a játékos. Az általuk uralt területeken kialakított bázisokra jellemző a steril, mesterségesen manipulált környezet és a magas fokú biztonsági rendszer. A fegyvereiknek szabályos geometrikai formájuk van, gyakran olvashatóak Corpus írások is ezeken.

Politika

A többi birodalomhoz viszonyítva "barátságos" birodalom, elsődlegesen a kereskedelmi és diplomáciai utat választják. Csak akkor vetik be a fegyvereiket, ha arra nagy szükséget éreznek (pl. megtámadták őket, stb.). Zsugoriságukból adódóan azonban rengeteg ellenségük akadhat.

Stratégia

A Corpus szinte allergiás az elektromos támadásokra, mivel nagy részük robotokból áll, de a gyalogosokra is pusztító hatással van.

A Corpus pályák

Corpus Űrhajó

A Corpus hajók lézeres ajtókat, Turret-eket és kamerákat tartalmaznak, amik lebuktathatnak minket, és felhívhatjuk magunkra az ellenfél figyelmét. Részletes összefoglalót a Corpus Ship oldalon találsz.

Corpus Település

A Corpus szabadtéri területeinél keveredik a környezet a beltéri elemekkel.

Corpus Gázváros

A Jupiter légterében keringő gázvárosok.

Ellenségek

Galéria

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki