Captain Vor a Merkúr főnöke, és az első főnök, amivel a játékosok találkoznak.

Legyőzésével a Cronus fegyver tervrajzát, illetve a Seer fegyver tervrajzát és elemeit lehet megszerezni.

Megjelenik ezen kívül a Ceres-en Lieutenant Lech Kril-lel együtt, és ott tőlük a Trinity Helmet, Trinity Chassis vagy Trinity Systems tervrajzokat lehet megszerezni, valamint a Twin Gremlins és a Miter fegyverek elkészítéséhez szükséges elemeket.

Stratégia

  • Vor pajzsa rendkívül nehezen sebezhető az alapértelmezett MK1-Bratonnal, érdemes egy erősebb fegyverre, például a Bratonra váltani.
  • Az első fázisban a Cronus és a Seer fegyverét használja, bizonyos életerő-veszteség után tér át a gránátokra.
  • Az elektromosan töltött gránátjai 8 méteres hatótávolságban sebezhetnek folyamatos Electricdmg.png Elektromossággal a játékosok felé. Érdemes ezeket kikerülni, és távolabbról támadni egy pontos fegyverrel (pl. Lato).
  • A Slash w.png Vágási sebzés státusz effektjére igen érzékeny. Érdemes nagy Vágási sebzéssel készülni, és hagyni, hogy magától vérezzen és sebesedjen, mivel így időt és muníciót is lehet spórolni.
  • Vor időnként egy sötét gömbbe zárhatja magát, ami megvédi mindenféle sebzéstől. Nem érdemes ilyenkor lőni rá, csak lőszerpocsékolás.

Érdekességek

  • A 9. frissítés előtt egy átszínezett Flameblade ellenség foglalta a helyét.
  • Ő volt a második főnök (Lieutenant Lech Kril után), akit felújítottak.
  • Főszerepet játszik a játék PS4 változatának első trailerében.

Megjegyzések

  • Az Őrszemek sebezhetik a játékon belüli introvideó alatt.
  • Megölése (a Merkúron) nem számít a Stalker-nek.
  • Az Orokin Void 4. szintjén is megjelenhet Corrupted Vor-ként

Galéria

  • Kódex bejegyzés