Banshee /ˈbænʃiː/ a hang erejét és a környezet akusztikáját használja fel, hogy nagy pusztításokat végezzen, segítse társait, vagy akár észrevétlenül vessen véget ellenségeinek. Hátralökheti ellenfeleit a Sonic Boommal, felfedheti rejtett gyenge pontjaikat a Sonar segítségével, megbéníthatja hallásukat a Silence képességgel vagy egy hatalmas hangrengést idézhet elő a Sound Quake-kel.

Ugyan kevés páncélponttal rendelkezik, képességei mégis segítenek neki a pusztításban vagy a menekülésben, de Banshee ideális a lopakodáshoz is.

Elkészítés

A Banshee warframe elkészítéséhez szükséges Neurptics, Chassis és Systems tervrajzokat a Tenno laborban készíthetik el és másolhatják le a játékosok.

Elkészítés [?]
Credits 32px.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell.png
1
Idő: 3 nap
Gyors: Platinumicon.png 50
Bolti ár: Platinumicon.png 75 Tervrajz ára: Credits 32px.png 35,000
Neuroptics
Credits 32px.png
15,000
Circuits.png
150
NeuralSensor.png
1
PolymerBundle.png
200
Salvage.png
500
Idő: 12 óra
Gyors: Platinumicon.png 25
Chassis
Credits 32px.png
15,000
Morphics.png
1
Ferrite.png
900
Rubedo.png
50

Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25
Systems
Credits 32px.png
15,000
ControlModule.png
1
Morphics.png
1
Salvage.png
500
Plastids.png
400
Idő: 12 ó
Gyors: Platinumicon.png 25

Tippek

  • Banshee energiaszintje viszonylag nagy, így érdemes kihasználni a lehetőségeket, és növelni az energia hatékonyságát (Streamline, Fleeting Expertise) vagy a kapacitást.

Érdekességek

  • A "banshee" [bænʃi:, "bensí"] egy angol szó, jelentése: "sikítószellem"
    • A sikítószellemek az ír mitológiában a haláljósok.
  • Banshee bal vállán található páncélzat eltűnik, ha egy dekorációs páncélt vesz fel a játékos, és helyette a választott kerül fel rá.
  • Bansheet megjelenésekor csak elszórva lehetett megtalálni a Spy, Defense küldetéseken jutalomként, majd a 12-es frissítéssel került a Dojoba.

Frissítési napló

14.7.0

  • Az TrinityEnergyVampire.png Energy Vampire többé nem ad energiát annak a Banshee-nek, aki épp a BansheeSoundQuake.png Sound Quake képességét használja, hogy elkerülje a végtelen energiahasználatot.

14.5.0

  • A BansheeSonar.png Sonar és a radar modulok többé nem veszik figyelembe a kamerákat és a lézereket.
  • A BansheeSonar.png Sonar mostantól a játékos által megadott energiaszínt használja.

14.2.0

7.11.0

7.7.3

  • Banshee tervrajzai mostantól Szokatlanok.

7.0.0

  • Hozzáadva a játékhoz.