Archwing
Az Archwing egy - a játékosok warframe vázára építhető szerkezet, mely lehetővé teszi az önálló utazást a világűrben. A víz alatti közlekedést is az Archwing teszi lehetővé (az Uranuson).

A játékmód a 15-ös frissítéssel került a játékba.

Játékmechanika

  • Archwing használata közben a játékos nem használhatja a képességeit, mivel azokat a szárny képességei váltják fel.
  • Az archwingen kizárólag archwing fegyverek használhatóak.
  • A Társak nem követik a játékost ebben a játékmódban.
  • Az első Archwing, az Odonata a Kalandok során lesz beszerezhető.
  • Az Aurák működnek ebben a játékmódban is. Az aurát a warframe aurája határozza meg.

Archwingek

Új Archwing készítése

Archwingeket minden máshoz hasonlóan el is lehet készíteni, illetve meg is lehet vásárolni készen Platinumért.

Minden Archwingnek három eleme van, melyek tervrajzait be kell szerezni és el kell készíteni az összesítés előtt.

Harness GenericArchwingSystems GenericArchwingWings
Harness
(Nyereg)
Systems
(Rendszer)
Wings
(Szárnyak)

Ezek tervrajzának beszerzése változó, többnyire a Dojo laborjaiban vannak.

Az Archwingenek és az Archwing fegyvereknek különálló helyre van szükségük a raktárban. Plusz helyeket platinumért lehet vásárolni.

Érdekességek

  • Az Archwing megemlítésre kerül (ugyan nem szó szerint) Mag Prime kódex bejegyzésében.

Megjegyzések

  • Az Archwing játékmódban nem használható egyetlen modul sem, mely a normál játékmódhoz lett tervezve. Ezeket az Archwing modulokat csak Archwing küldetéseken lehet beszerezni.

Lásd még