FANDOM

Vegetert.png
Véget ért
A lap egy olyan eseményről szól, mely jelenleg egyik platformon sem aktuális.

Cicerod.jpg

A Grineer egy mérgező géppel akarja megfertőzni a Föld élővilágát! A Tenno feladata, hogy ezt megállítsa.

Az esemény 2014. január 6-án ér véget.

Részvétel az eseményen

Eventc1.png
A részvételhez a Föld (Earth) pályái mellett megjelent Cicero Injector küldetésre kell menni.

1. fázis

Gyűjts mintákat a növényzetből! Ehhez a Szkennert kell használni. A szkennellhető növények megjelennek a nagyításkor a falakon túl is, így könnyű megtalálni őket. (Megjegyzés: Egyes növényeket csak este, egyeseket csak nappal lehet megszerezni. A napszakok globálisan 6 óránként változnak.)

2. fázis

Készíts antitoxint! Az ellenszerek tervrajzát a Piacon vásárolhatod meg (EQUIPMENT->GEAR). A növények ritkaságától függően vannak kevésbé hatásos ellenanyagok is.

3. fázis

Az ellenanyagot a GEAR tárhelybe téve menj ismét az esemény küldetésére! Ekkor meg kell keresni a Ciceró Inkektort és belehelyezni az ellenmérgeket. (Ha csapatban játszol, az ellenanyagok hatásosságai összeadódnak és gyorsabban végez.)

Pontozás

A játék a felasznált antianyagokkal elért százalékokat pontozza.

  • Gyakori ellenanyag (Beryl és Amethyst): 10 pont (10%-ot ad hozzá)
  • Különleges ellenanyag (Topaz és Citrine): 15 pont (15%-ot ad hozzá)
  • Ritka ellenanyag (Lapis): 25 pont (25%-ot ad hozzá)
  • Ultra-Ritka ellenanyag (Vermillion): 100 pont (100%-ot garantál)

A csapaton belül összeadódnak a pontok és a jutalmakhoz szükséges 100 pontot egy küldetés alatt kell megszerezni! A profilban csak a legmagasabb elért pontszám fog látszódni.

Jutalmak

Érdekességek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki