FANDOM

A Űrhajó (vagy Orbiter) a Tenno állandó tartózkodási helye a világűrben, és a játék főmenüjének helye. A legfontosabb funkciókat a játékos egy-egy panelen keresztül érheti el, melyek az űrhajó különböző pontjain helyezkednek el.

Nem keverendő össze a Kidobóhajókkal (Landing Craft), melyekből többet is készíthet a játékos, illetve különböző képességekkel rendelkezik.

Funkciók Szerkesztés

Arzenál Szerkesztés

ArsenalLiset.png
Részletesen erről itt: Arsenal

Az Arzenálban található a játékos fegyverzete, itt cserélheti le felszerelését küldetések között.

Műhely Szerkesztés

Liset foundry.png
Részletesen erről itt: Foundry

A műhelyben készítheti el a játékos az új fegyvereket és warframeket, Tervrajzok alapján.

Modulok Szerkesztés

Liset modulok 1.png
Részletesen erről itt: Modulok

A modulok paneljében nézegetheti a játékos a modulkollekcióját, fejlesztheti vagy eladhatja azokat. Itt érhető el a Transzmutálás is.

Kódex Szerkesztés

Részletesen erről itt: Kódex

A navigációtól balra helyezkedik el a Kódex panelje, ahová a Codex Scannerrel összegyűjtótt tudás kerül feldolgozásra. Ez a játékon belüli tudástár, h az adott ellenséget teljesen leszkennelte a játékos, megmutatja annak gyengéit, lehetséges dobott tárgyait és előfordulási helyeit, de számos mellékes funkciója is van.

Áruház Szerkesztés

Marketship.png
Részletesen erről itt: Market

A boltban vásárolhat új tárgyakat magának a játékos. Egyes elemek tervrajza is itt szerezhető be, de Platinumicon.png Platinumért szinte bármi elérhető.

Navigáció Szerkesztés

Alertpanelu14.png
Részletesen erről itt: Navigáció

A Navigációs panelen kezdhet új küldetésbe a játékos. A panel teteje mindig mutatja az aktív Riasztásokat.

Szindikátusok Szerkesztés

Részletesen erről itt: Szindikátusok

Conclave Szerkesztés

Részletesen erről itt: Conclave

Kidobóhajók Szerkesztés

Mantis.png
Részletesen erről itt: Kidobóhajók

A kidobóhajó arra használatos, hogy a játékost az űrközpontjától a küldetésekre szállítsa. Nem tartalmaz mást a játékoson és jelenlegi felszerelésén kívül. Különböző kidobóhajók más és más képességekkel rendelkeznek. Ezeket a játékos átszínezheti, megjelenik a betöltőképernyőn.

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki